wtorek, 4 lutego 2014

Zawieszenie!

Witajcie!
Z bólem serca muszę przyznać się do porażki związanej z tym opowiadaniem. Ciągnęłam je przez dwanaście rozdziałów, ale coś nie zaskoczyło i pomimo wzbogacania fabuły Wasylem i Zuzią, czuję że jednak nie mam motywacji i chęci do kontynuowania tego opowiadania. 

Na razie zawieszam tego bloga, może kiedyś coś mnie oświeci i wrócę, ale chwilowo nie mogę nic obiecywać a miesięczne przerwy i moje wyrzuty sumienia mi w tym nie pomagają. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. 
Zawieszam również Tres metros sobre en cielo, więc odniosłam porażkę na frontach czarno- żółtych, muszę sobie od Borussi odpocząć. 
                                                        Dziękuję za wszystkie wasze komentarze i obserwacje bloga. 
                                                                                 Pozdrawiam Fiolka :)

3 komentarze:

  1. A ja w ciebie wierzę i w to, że wrócisz. ;)
    Pozdrawiam,
    Nevada ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. będę czekać!!! Trzymaj się :) Czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrobiłam zaległą notkę i już chcę czytać kolejną część, a tu informacja o zawieszeniu. Szkoda. Mam jednak nadzieję, że wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar napisać "Fajny blog zapraszam do mnie" to oszczędź sobie czasu i stukania w klawiaturę.
Do reklamowania swojej twórczości służy zakładka SPAM!